Klachtenpagina


 

"We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@rowenagroeneweg.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

 


 

 

Rowena Groeneweg spendeert weinig geld aan dure reclame. Wij investeren liever in service en betaalbare kwaliteit (je ziet de resultaten in het gastenboek). Hierdoor is mond-tot-mond reclame echter uitermate belangrijk. Ons verzoek: Bent u tevreden? Zo ja, zegt het voort. Zo nee, laat het ons weten op info@rowenagroenweg.nl

Openingstijden

 

Fexibel elke week anders 

 stuur een berichtje
wanneer ik aanwezig ben.

Op afspraak is ook mogelijk 

Gastenboek

Wat zeggen de klanten over mij...

Ga naar het gastenboek 

 

Rowena Groeneweg 

06-20325703

 

info@rowenagroeneweg.nl